dnes je 4.12.2022

Input:

Postup náročného pohovoru

18.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer

Postup náročného pohovoru

Checklist


  1. Určit problém a shodnout se na něm.

  2. Stanovit příčinu či důvody nedostatků.

  3. Dohodnout se o potřebných krocích vedoucích k nápravě.

  4. Zajistit nápravné akce.

  5. Sledovat zaměstnance a poskytnout zpětnou vazbu.


  1. Určit problém a shodnout se na něm

    • Manažeři i samotná práce s měřítky a normami poskytuje zaměstnancům zpětnou vazbu.

    • Při problému je třeba upozornit zaměstnance na něj a dospět s pracovníkem ke shodě, o jaký nedostatek se jedná.

  2. Stanovit příčinu či důvody nedostatků
    • Je třeba společně identifikovat skutečnosti, které vedly k problému (nikoli kritizovat a svalovat vinu).

    • Příčiny mohou být pracovního rázu (schopnosti, dovednosti, postoje, špatné zadání) nebo mohou být mimo práci a kontrolu pracovníka i vedoucího i v jejich kompetencích.

Nahrávám...
Nahrávám...