dnes je 28.3.2024

Input:

Organizování projevu

26.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer

Organizování projevu

Způsob / strategii organizace projevu volíme v souladu se záměrem, účelem, obsahem prezentace / projevu, publikem, kterému je určena.

 

Čas

Délka projevu / prezentace 
  • může být dána (příp. i změněna) organizátorem,

  • třicet a více minut bez možnosti reakce nebo otázek je pro publikum únavné,

 
Obsah – zodpovědět si 
  • co lze říci v čase, který je k dispozici,

  • co je nutné sdělit a jak zvládnout v daném čase,

  • co lze vypustit, zkrátit v případě zkrácení času,

 
Struktura 
  • rozplánovat čas pro jednotlivé body projevu / prezentace v minutách,

  • předem si promyslet, které části lze omezit / vypustit,

  • kontrolovat čas.

 

Špatné naplánování a realizace projevu / prezentace zmate nebo otráví

Nahrávám...
Nahrávám...