Půjčka na ošetření zubů, příspěvek na mobilní telefon s velkými tlačítky zajímaly letos klienty, kteří zavolali do informačního centra Všeobecné zdravotní pojišťovny. Mezi kuriózními dotazy byl například i ten, zda lze donutit praktického lékaře, aby klientovi předepsal léky pro psa. ČTK to sdělil mluvčí VZP Oldřich Tichý. Nové call centrum podle něj vyřídilo letos přes 650.000 telefonických a na 130.000 e-mailových dotazů.
Praha 30. prosince (ČTK) - Půjčka na ošetření zubů, příspěvek na mobilní telefon s velkými tlačítky zajímaly letos klienty, kteří zavolali do informačního centra Všeobecné zdravotní pojišťovny. Mezi kuriózními dotazy byl například i ten, zda lze donutit praktického lékaře, aby klientovi předepsal léky pro psa. ČTK to sdělil mluvčí VZP Oldřich Tichý. Nové call centrum podle něj vyřídilo letos přes 650.000 telefonických a na 130.000 e-mailových dotazů.
"Nejčastěji se lidé na lince 952 222 222 ptali na zdravotní péči, splatnost a výměnu průkazů pojištěnce a na příspěvky na prevenci," uvedl.
Pracovníci call centra se podle mluvčího snaží odpovídat i na neobvyklé dotazy věcně a v klidu, jako například na ten, zda poskytuje VZP příspěvek na nákup erotických…